سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوتوس

با نزدیک شدن به فصل تابستان ، هوا گرم شده و باید مانتویی انتخاب کنید تا بیرون داخلش کیک نشید! از عوامل دیگر که خیلی مهم است جنس و رنگ مانتو هست که باید رنگی روشن باشد اگر از رنگ های تیره انتخاب کنید گرما را جذب کرده و بیشترتر گرمتان میشود.

در این پست برای شما، مدل‌های پیشنهادی مانتو برای فصل تابستان 98 – 2019 قرار داده ایم.

مدل مانتو تابستانی حریر

مدل مانتو تابستانی حریر


مدل مانتو کوتاه تابستانی

مدل مانتو کوتاه تابستانی

 
مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

نکات مهم و پر اهمیت برای خریدن مانتو تابستانی

مانتو بعنوان یکی از پرکاربردترین لباس ها که خانمها با ان روزانه سر و کار دارند، نقش مهمی در کاربری های‌ مختلف روزانه، لباس فرم، میهمانی ها و مجالس ایفا می‌کند.

مانتوهایی که کاربری روزانه دارند و مکرر از ان ها استفاده می‌شود باید به معنای واقعی تن خور مناسبی داشته باشد، دارای جیب بوده و از دکمه ها «بطور مثال 4 دکمه» یا زیپ خور مناسبی بهره برده باشد، دست و پاگیر نبوده ودر پایان از لحاظ رنگ هم مناسب باشد تا بتوان همه ی جا از ان استفاده کرد. همه ی این موارد باید درکنار زیبایی که بشما می‌دهد بتواند با نزدیک شدن فصل گرما، لباس مناسبی هم برای بهار و تابستان تان باشد.

علاوه بر همه ی این موارد، نکات مهم دیگری هم در انتخاب مدل مانتو وجود دارد که به اندازه قد و ترکیب اندامی که شما دارید بر میگردد و به شما کمک میکند.

مدل مانتو تابستانی گلدار شیک

مدل مانتو تابستانی گلدار شیک

مدل مانتو مناسب خانم ها و دختران ریزه و کوتاه قد:<\/h2>

یکی از رازهای زیبا دیده شدن، تناسب در پوشش است. اگر مانتویی بزرگتر از سایزتان انتخاب کنید نه تنها بد هیکل دیده میشوید بلکه باید ان را به تیغ خیاط بسپرید تا برایتان اندازه کند.

مدل مانتو برای زنان قد بلند :<\/h2>

لباسی که از بالا تا پایین تک رنگ باشد بدلیل این که خطی یک دست ایجاد میکند، شما را بلندتر نشان خواهد داد. پس برای این که خیلی بلند بنظر نیایید با انتخاب مناسبی از ترکیب رنگ های‌ مختلف مانتو، شلوار و کفش، قدتان را متناسب نمایش دهید.

مدل مانتو تابستانی اسپرت

مدل مانتو تابستانی اسپرت

در بیشتر انتخاب های مانتو در این فصل توجه به جنس نخی موجب خواهد شد بدن شما احساس راحتری داشته و جریان هوای خنک براحتی با بدن شما ایجاد خواهد شد.

زمانی میتوان گفت که شما خریدی ایده‌ال برای مانتوی تابستانه خود داشته‌ اید که بعد از پوشیدن آن مانتو آن‌ هم یک روز کامل، احساس خوبی داشته باشید و با رسیدن به منزل پس از مدت‌ زمان طولانی هنوز مرتب و آراسته باشید. مهم‌ تر از همه اینکه مانتو بعد از شست‌ و شو آب‌ رفت نداشته باشد و در بهترین حالت هم نیاز به اتوکشی نداشته باشد. زیرا برای کسانی که مجبور به استفاده روزانه از یک مانتو برای محل‌کار یا دانشگاه هستند، شست‌وشوی هر روزه و اتوکشی کار دشوار و خسته‌کننده‌ای خواهد بود.

چه جنسی برای مانتوی تابستانه بهتر است؟

بهترین جنس برای مانتوی تابستانه که هم خنک باشد و هم چروک نشود و هم آب‌ رفت نداشته باشد، کرپاست. البته پارچه کرپ هم انواع مختلفی دارد که برای مانتوی تابستانه نوع نازک آن از همه بهتر است.

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی 98

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی 98

 
مدل مانتو نخی تابستانی دخترانه

مدل مانتو نخی تابستانی دخترانه

 
بهترین مدل های مانتو تابستانی

بهترین مدل های مانتو تابستانی

 
مدل مانتو تابستانی 98 جدید

مدل مانتو تابستانی 98 جدید

 
جدیدترین مدل مانتو تابستانی

جدیدترین مدل مانتو تابستانی

 
مدل مانتو تابستانی نخی

مدل مانتو تابستانی نخی و خنک

 
مدل مانتو تابستانی طرح دار

مدل مانتو تابستانی طرح دار و بلند

 
مدل مانتو تابستانی ساده

مدل مانتو تابستانی ساده 2019 – 98

این نوشته در مدل لباس با برچسب